Promenad i solen

Idag har jag varit redig o gått långpromenad två gånger, kan ju ha lite med att göra att jag helt plötsligt har en bamsehund här hemma som visst behöver ha lite motion. ;-)
Pappa ligger på KSS igen så Emma har hans hund och jag har hennes. Dels för att Pappas hund är mycket större och inte så van vid barn.
Daizy är en supersnäll hund som inte ens flyttar på sig när Ted kommer o kryper över hennes tassar när hon ligger på golvet.

Lite bilder från dagens promenader.



Leah kastar sten i vattnet





Sen har jag hunnit med att klippa gräset, fått fikabesök gånger två och nu ska jag ut o rensa i grusgången på framsidan ;-)

Kommentarer
Postat av: Kottiz

Det finns en grusuppfart på holmavägen 14 med som behöver hjälp;)

2012-05-13 @ 20:35:10
URL: http://kottiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0