skön vecka

Sitter i soffan o borde väl egentligen gå o lägga mig nu när jag upptäckte vad klockan är.
Den här veckan bara svischade förbi, redan fredag imorn.

Idag har jag kännt av lite skön träningsvärk, var på ett zumba-pass i tisdags, och samma dag så drog Karolina med mig ut på promenad. 5km med Ted i en barnvagn framför mig och Wilma på cykel i släptåg på en grusväg med tjäl-lossning, jag var en aning varm när vi kom tillbaka ;-)

Gårdagen spenderades på altanen i solskenet med trevligt fikabesök :-)
Wilma var så nöjd över att ha haft en lekkompis hemma som var lika gammal som hon.

Imorn blir det barngympan i sandhem och ett besök hos svärmor & svärfar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0