träningsvärk :-)

En härlig träningsvärk smyger sig på efter core-passet igår, jag har nog inte varit med på ca 4veckor nu pga av alla sjukdomar och annat som dykt upp.
Men det kändes ändå riktigt skönt att få träna igår, tokjobbigt men gött ändå :-)

Det var fullt upp igår innan träningen, jag & lillebror Johnny var ute hos pappa och städade lite och kollade till katten. Pappa har lyckats med den stora bedriften att ramla och bryta lårbenshalsen...så just nu ligger han på KSS... 
Så det lär nog bli fler resor ut till honom den närmsta tiden..

I eftermiddag får jag röra på mig lite igen då det är dags för dans igen för tjejerna. Och när Leah dansar så måste man ju vara med och göra exakt likadant. Däremot när Wilma dansar får jag lite egentid, medans jag väntar utanfö,r med en bra bok :-)

Nu ska jag nog hoppa i kläderna och kanske lyckas måla lite i källaren om inte barnen river huset under tiden :-)

Ha en bra dag allihop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0