Försöker sova... Men det går sådär..

2012-03-08_12_59 (MMS)

Försöker sova... Men det går sådär.. Bredvid mig ligger Ted upp-pallad på en massa kuddar, han andas riktigt ansträngt stundtals.. Han har hostat riktigt illa idag och varit febrig o hängig.. Nu hör jag genom taket hur Leah får en hostattack uppe i sin säng..hon har legat i sängen i stort sett hela dagen, och hostar så att hon gråter... Jag varvar alvedon med hostmedicin och smörjer bröstkorg och rygg med vicks..har bara fått i henne vatten, nyponsoppa, en isglass och lite mos o en fiskpinne... Hoppas verkligen det här ger med sig snart, jag tycker så synd om henne när ingenting hjälper mot hostan...


Kommentarer
Postat av: Cissi

Be att dom skriver ut bricanyl som vidgar luftrören och molliepeck som dämpar hostan, är lite typ morfin i så leah kan bli lite slö men har bra effekt både noah och liam får de när dom får hosta vi har de alltid hemma.



Cissi

2012-03-09 @ 08:34:14
Postat av: Anna

Vi fick Mollipect utskrivet till Ted så jag ger det till både han och Leah. Men jag tycker inte att den hjälper...

2012-03-09 @ 14:40:17
URL: http://silverstare.blogg.se/
Postat av: Anonym

Näe va go han ser ut när han ligger där..sån mysplutte!



Kram!

2012-03-15 @ 11:43:04
URL: http://jenniebromander.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0