Borås Djurpark

Idag har jag & tjejerna varit på Borås djurpark tillsammans med 4 vänner och deras barn.
(Ted var hos sin farmor & farfar)
Vi hade lite tur med vädret iaf, regnet kom strax efter vi slutat grilla. Då hade vi gått genom nästan hela parken så barnen var rätt så nöjda ändå.
på vägen till bilen så tittade vi bara lite snabbt på älgarna, sälarna & pingvinerna.
När vi skulle gå ut genom entrén så började jag leta efter bilnyckeln, för att ha den redo o komma undan regnet snabbt, men hittade den ingenstans....! Snacka om att få panik, tänkte en snabb tanke på att behöva gå runt hela parken igen för att se vart jag tappat den...
så jag frågade om hjälp i entrékassan medans de andra gick till bilarna, strax efter dom gått ringer Karro och säger att hon hittat nyckeln- i bildörren!! 
Känns ju rätt skönt att ingen velat stjäla min bil på de ca 4 timmarna vi var borta ;-)




Vi fick nyfiket fikasällskap


Leah och alla väskor



Fikapaus i solen 





glada tjejer



Fortfarande glada trots regn & kyliga vindar
Här har jag knökat ner båda två ihop med väskorna i skrindan :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0