Lyx





Idag har jag vart iväg o fått mina naglar fixade.
Fick presentkort i julklapp på nagelförlängning med fransk manikyr, men när jag var där så fastnade jag för ett läckert lila glitter som jag ville ha istället för vitt ;-)

Sandra var med för att hjälpa till att ta han dom Ted ifall han inte skulle tycka att det var särskilt kul att se på när jag fick fina naglar.
Hon gjorde ett kanonjobb med att roa honom, mata honom med gröt och torka upp hans spyor ;-)  Tack Sandra!

När jag var färdig o fin så avslutade vi eftermiddagen med en hamburgertallrik på VIP.

Hoppas nu bara att de här naglarna sitter bättre än dom gjorde sist jag prövade sånt här..då lossnade dom efter bara ett par dagar..men det är ju ett par år sen så det kan ju ha blivit bättre nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0