Redan fredag

Oj, den här veckan bara rusade förbi. Det har varit fullt upp varenda dag.
I måndags var jag på KSS med Wilma för att göra synundersökning och det tog ju i stort sett hela eftermiddagen.
Hon var jätteduktig och gjorde precis allt som dom bad henne om, men det måste varit en riktig ansträngning för henne för hon somnade i bilen på vägen hem.

Efter att ha hämtat Leah & Ted hos mamma och lämnat av dom hos hemma igen så var det dags för dansskurs för tjejerna, Leah ska gå på pyttedans för 2-3 åringar och Wilma ska gå på show kids för 4-5 åringar.
Lite osmidigt dock att det är på samma dag.. Leahs börjar kl 16.40 och slutar 17.10 och där måste en förälder vara med, Wilmas börjar 17.20 och det finns ju inte en chans att hinna hem o hämta Wilma på dom 10 min som är mellan de två kurserna.
Så mitt mellan lektionerna så möttes jag o Mårten upp på parkeringen utanför och bytte barn. ;-)

Såhär mysigt hade vi det i tisdags eftermiddag;





Vi gick först 2km i skogen sen grillade vi korv och åkte pulka.

I onsdags fikade vi på familjecentralen med goa Jennie & Sigge. Smidigt o bara kunna sitta ner o inte behöva fundera på om barnen rör nåt som dom inte få lr behöva städa innan man får besök. 
Där är det ju så barnvänligt som det bara kan bli och fika köper man billigt, det bästa av allt är ju att man slipper diska efter sig ;-)

Igår var jag med Ted på 6mån fotografering inne i Tidaholm, han var jättenöjd hela tiden.
Så det blev ett gäng himla fina bilder.

Kollade förresten runt efter glasögon till WIlma nu i veckan oxå, i Tidaholm hittade vi ETT par med Hello Kitty på som skulle kosta ca 1700kr efter avdragen glasögonrabatt.
Men i Falköping däremot så hittade jag TVÅ par för endast 195kr efter avdragen glasögonrabatt.
Wilma sken som en sol när hon hittade ett par med Scooby Doo på, han är favoriten just nu iaf ;-)


Idag är vi i karantän för Leah spydde inatt...och jag som skulle åkt med tjejgänget till Simone och hälsa på idag.. :-(
Hoppas nu bara att ingen av oss andra åker på skiten...för på söndag måste jag vara frisk då är det ju dags för ett nytt pass core :-)

Träningsvärken efter förra passet gav med sig i onsdags ungefär ;-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0