Kreativa barn...

Åhh vad jag älskar mina underbart kreativa barn..



Såhär såg det ut när jag kom upp på övervåningen tidigare idag..
Tjejerna hade tagit ALLT som fanns i Wilmas rum och lekrummet och slängt det innanför dörren i Leahs rum.
Och då menar jag ALLT, till och med mattorna och kläderna i garderoben...
Jag gick i taket självklart, men vad hjälpte det.. det tog säkert över en timme att få dom till att städa upp allt igen..

Sen tog Mårten med sig Wilma till Sandhem för att köra fyrhjuling, så jag, Leah och Ted njöt av lugnet här hemma  ;-)

Nu ska jag greja lite till sen blir det sängen, ska upp tidigt imorn för att åka till KSS med Ted och göra EKG på honom...  

Kommentarer
Postat av: Cissi

låter mindre kul! Har lille prinsen fel på hjärtat?

2012-01-20 @ 05:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0