frukost i ensamhet

Sitter här vid datorn, äter frukost och njuter av lugnet och tystnaden. Inga barn hemma och Mårten sover.
Men strax så är det dags att åka o hämta Ted för jag börjar få väldigt ont... Lite dumt kanske att lämna bort Ted över natten när jag typ bara ammar på nätterna..

Hade en himla kul kväl igår iaf, kul folk som jag inte sett lr pratat med på länge.



Konstigt att man kan sakna dom så snabbt ändå.
Jag lämnade dom till min syster igår morse när jag åkte till Skövde med Ted.
Leah hämtade jag när jag kom hem igen, men Wilma hade åkt vidare hem till mamma så henne träffade jag inte mer igår eftersom att Mårten hämtade henne och skjutsade tjejerna till svärmor & svärfar..
Men snart så kommer svärmor och lämnar hem dom igen ;-)

Ted undersökning på KSS igår gick jättebra, han var jätteduktig. Dom gjorde både EKG och ultraljud på hjärtat.
Det visade sig att han har ett hål i hjärtat mellan två kammare, men det var visst ingen större fara. Det skulle bara följas upp, så vi ska dit om 6mån igen.
Läkaren sa att vi skulle se Ted som fullt frisk.


Kommentarer
Postat av: sara fagerberg

skönt att de håller koll och att de inte är någon fel på han. har ni märkt av något eller hur kommer de sig att ni gjorde EKG.

2012-01-21 @ 13:05:06
Postat av: Anna

Det var läkaren på BVC som sa att han tyckte att han hörde ett blåsljud när vi var där på 6 mån kontrollen. Och då så är det visst rutin att man får en remiss till barnmedicin och får göra EKG.

2012-01-21 @ 13:51:04
URL: http://silverstare.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skönt att höra att det var lugnt med Teddan!

Han e så söter den lille killen!:D

Kram på er alla!

2012-01-21 @ 22:39:17
URL: http://jenniebromander.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0