Effektiv söndag

Kommer jag ur sängen imorn så är det nog ett mirakel.
För idag har jag vart i Sandhem och tränat core i en timme..och så otränad som jag är så kommer det antagligen kännas rätt så bra imorn..
Sen hjälpte det säkert inte att jag gav mig på att skotta bort snövallen utanför vår infart nu när jag kom hem, fast först hade jag ju burit in alla väskor och tre sovande barn...

Så som sagt kan jag komma ur sängen imorn så blir jag riktigt chockad ;-)
Men jag tror nog att jag ska våga mig på att vara med nästa söndag ändå för det var riktigt kul även om det var riktigt jobbigt.

Nu borde jag nog lägga ner det här och gå o lägga mig.

God natt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh fan vad sugen jag är på att hänga med!!!

2012-01-23 @ 11:43:11
URL: http://jenniebromander.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0