Core

Sådär ja, då har jag vart lite duktig igen då.
Har varit i Sandhem och kört ett core-pass och jag överlevde faktiskt den här gången med ;-)
Fast idag känns det mer i ryggen än vad det gjorde sist, då kände jag mer i magen.

Är ju inte så att jag bara åker t Sandhem för att träna, det kan ju av vissa tyckas som lite oekonomiskt, utan istället så träffar ju barnen sin farmor & farfar när vi är där oxå.
Som idag så var jag ändå tvungen att åka dit för att hämta Wilma som sovit över där, så kan jag ju lika gärna träna lite när jag ändå är där ;-)

Nu sover dom gott alla i sina sängar alla tre. Jag funderar på om jag ska hitta en bra film och mysa ner mig i soffan en stund, det borde jag väl vara värd nu tycker jag :-)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är du värd!!:D

Vi är på familjecentralen imorgon kl 10 så du vet!:)

Bäst jag skriver på fb också om du skulle missa detta!

Kram!

2012-02-02 @ 13:17:50
URL: http://jenniebromander.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0