Källaren

Vi håller på o fräschar till nere i källaren, det ska klinkas o målas. Än så länge har vi bara flytspacklat golvet, klinka gör vi när jag målat klart :-)
 
Jag har bestämt att jag ska måla en randig fondvägg med färgerna; grått, lila (i olika nyanser), svart och kanske lite vitt.
Så nu blev jag klar med taket ikväll och började lite smått med fondväggen.

Tanken är att det ska vara ränder i olika bredd och så ska det inte vara nån bestämd ordning på dem.
får väl se hur det går med det ;-)
Jag lär nog göra åt en del maskeringstejp i vilket fall




Kommentarer
Postat av: Sussie

Det tror jag blir hur snyggt som helst! :)

2012-02-27 @ 18:12:29
URL: http://sussieoskarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0