Godis

Känner mig riktigt redig idag, jag har inte ätit en enda godisbit sen i lördags kväll.
Och ni som känner mig vet att det inte riktigt hör till vanligheterna vad det gäller mig ;-)
Fast jag har varit nära ett par gånger mest för att barnen varit lite smått påfrestande de här dagarna när vi varit sjuka allihopa i omgångar. Då är godiset en liten energikick ;-)



mm, att googla efter en godisbild gjorde ju inte suget mindre iaf ;-)

Får väl tacka helgens magsjuka för uppehållet.
Så nu tänker jag kolla hur länge jag fixar det, var riktigt stolt över mig själv igår när jag var och handlade och inte köpte en enda liten godis. !

Mårten trodde knappt på mig när jag kom hem.;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0