Fest

2012-04-21_20_23 (MMS)

Nu blir det sängen efter en ganska seg dag.. Igår var på fest hos bästa Sandra, sexparty med härliga tjejgänget ;-) Nästan alla var där så vi var väl ca 20 st :-) En riktigt lyckad kväll!! Första gången som jag var onykter sen jag blev gravid med Ted, så sisådär en 20 månader sen. Men jag har mått riktigt bra idag. Jag fick ju faktiskt sovmorgon till kvart i tio. Jag sov hos svärmor & svärfar inatt och det gjorde Leah oxå. Wilma & Ted var hemma tillsammans med sin moster Emma. Nu ikväll har jag skämt bort mig själv med en bok, skumbad, ansiktsmask och en stor skål godis. Fast jag fick kliva ur badet 2ggr för att Wilma & Ted vaknade varsin gång...sådär smidigt eftersom att badkaret är i källaren.. Men men det var skönt ändå. God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0