Slutspurten

Nu är det bara 11 dagar kvar tills beräknat datum för bebisen att titta ut. Fast jag gissar nog mer på att jag kommer gå över ett par dagar precis som jag gjort de andra gångerna. :-)

Just nu är det blandade känslor, jag mår ju så bra och har inte ont nånstans så jag har nog inte riktigt fattat att det snart är över.
Och detta är ju helt klart sista gången jag får uppleva att ha en liten knodd i magen så det känns faktiskt lite sorgligt..

Fast däremot så är jag ju toknyfiken på vem det är som gömmer sig därinne :-D
Är det som de flesta tycker/tror att det är en liten pojk eller ska vi få en liten tös till?
Jag har ju trott att jag väntat en pojk både med Wilma & Leah så jag lär väl ha fel igen ;-)


FÖRSTA BILDEN PÅ WILMA 25/8-07

första bilden på Wilma


FÖRSTA BILDEN PÅ LEAH 3/6-09
första bilden på Leah

Undrar hur lillasyster/lillebror  kommer att se ut?  ;-)

Kommentarer
Postat av: Josefin

Jag är också nyfiken, sätt igång å kläm i snart så vi får se vad du gömt i x antal månader :-)

2011-05-31 @ 12:15:40
Postat av: Linnéa

Spännande =)

2011-06-02 @ 09:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0