Tjockare än tjockast

201106171356 (MMS)

Happ 6 dagar över tiden nu då. Nu tycker jag att det räcker... Var helt säker så att det skulle sätta igång förut idag. Jag o barnen var på barnens hus i Tidaholm tillsammans med Marie o barnen. Och när vi varit där i ca 1 timme så kände jag hur det började mola lite i ryggen och längst ner i magen. Det fortsatte lite oregelbundet tills dess att vi satte oss i bilen o åkte hem, sen var det inget mer.. Jag tog med mig Leah på en promenad senare på eftermiddagen men det gav inget resultat det heller.. Så nu e jag trött o tjurig o ska gå o lägga mig nu... God natt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

den pluppar nog ut imorrn..lördag asså....:)

Kram!

2011-06-18 @ 01:07:16
URL: http://jenniebromander.blogspot.com
Postat av: Josefin

Håller tummarna för att den snart pluppar ut då. Himla unge till att vilja vara kvar i magen då.

Kram

2011-06-18 @ 16:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0