Nu jäklar ska jag ta mig i kragen....

...och bli bättre på att blogga! ;-)

Har varit på väg flera gånger nu den senaste tiden, men så fort jag satt mig vid datorn så har inspirationen sinat..

Tycker ju själv att det är jättekul att läsa andras bloggar men vet inte riktigt vad jag ska tillföra med min ;-)

Här har det iaf hänt lite sen senaste inlägget (maj -10), är igång o jobbar igen och har gjort sen i början av september. Är riktigt skönt att vara tillbaka faktiskt.
Blir ibland ett välbehövligt break från hemmalivet.
Wilma & Leah trivs jättebra på sitt nya dagis, Leah har knappt tid att säga hej då och Wilma vill aldrig fälja med hem.

Sen har Wilma kommit in ordentligt i trotsåldern..jättekul.. Hon ska inte äta mat, för att hon gillar helt plötsligt inte just den maten som hon brukar äta massor av, hon ska inte ta på sig kläder varken ytterkläder eller vanliga.

Men vi har riktigt bra dagar oxå, häromdagen så bakade vi negerbollar jag & Wilma, hon fick mäta upp alla ingredienserna och hälla i bunken samt röra ihop det.
Hon var toknöjd! :-)
Goda blev dom med.

Idag så är vi lediga, jag fick en kompledig dag av min chef (TACK!). Så idag ska vi iväg o bla köpa en present till Mårtens farmor Elsa som fyller 92 idag. Wilma tycker att det ska bli jätteroligt att få gå ner o gratulera Elsa.
 "-Då blir vi hennes gäster!" sa hon så klokt här förut :-D

Hepp nu får det vara nog för idag, ska försöka uppdatera snart igen. :-)


Kommentarer
Postat av: Kötten

Faaaaan va redigt av dig att uppdatera för engångsskull! :) Snygg tröja Wilma har dååååe :D

2011-01-19 @ 20:35:58
URL: http://kottiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0