Ibland så blir inte livet riktigt som man tänkt sig :-)

Tänkte dela med mig av en liten hemlighet som snart inte kan vara någon hemlighet längre ;-)

Wilma & Leah ska bli storasystrar båda två!!

Jag upptäckte i mitten på november att jag är gravid, och det var varken något som vi hade planerat eller visste om vi ville.
Men efter att ha funderat igenom möjligheterna så kände jag att jag inte klarade av att avbryta graviditeten eftersom att jag då var ganska långt gången.

Så i Juni blir vi trebarnsföräldrar :-D



 "Vecka 22
Bebisen: Barnet är nu cirka 26 cm och väger cirka 450 gram och lägger nu på mer än 70 g i veckan. Bebisen har fått sitt eget möster av sömn och vakenhet och det är drömsömnen (REM) som dominerar. Jämför inte din bebis rörelser eller aktivitet med andras bebisar. Redan nu är ditt barn unikt och har en egen personlighet."

Kommentarer
Postat av: Kotten

Grattis va kul!!!! :) Får vi hoppas att dom får en lillebror nu då, annars går väl Mårten under med 4 käringer i samma hus :P hehe...

2011-01-31 @ 18:42:16
URL: http://kottiz.blogg.se/
Postat av: Marie

Åh, det är så roligt vännen, kul med ultraljudskortet och vilken hemlighet...... :)) Välkommen in i trebarnsklubben!

2011-01-31 @ 18:42:55
Postat av: lollo

Grattis!!

2011-01-31 @ 19:00:01
URL: http://louiseosbeck.blogg.se/
Postat av: sara fagerberg

nej vad roligt jättestort grattis

2011-02-01 @ 13:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0