Shoppingdag i Skövde

Idag har jag & Wilma varit i skövde och shoppat, bara hon och jag :-)
Det gick hur bra som helst, hon gick så snällt med mig och höll mig i handen (nästan hela tiden)

Vi började inne på Lindex för tanken var ju att vi skulle hitta lite nya kläder till Wilma, som visst växt ur en hel del av sina kläder..
Och hon var inte sen på att börja shoppa, hon ville ha allt! Men jag fick försöka stoppa henne så gott det gick ;-)
Vi kom ut därifrån med 3 par byxor och 2 tröjor till henne och 1 litet par byxor till Leah.

Sen hamnade vi på Kappahl men där hittade vi inga roliga kläder alls men dock ett set med 5st armband som fröken blev helt salig över.
Därefter blev det Waynes Coffe och fika, svindyrt!!! Men Wilma myste och var helnöjd över att få fika på tu man hand med mamma :-)

Efter fikan gick vi faktiskt in i leksaksaffären och kom ut utan att ha handlat någonting!
Sista stoppet inne på elins esplanad blev H&M för där hade jag ju tänkt att hitta lite roligt till mig oxå, tji fick jag, en skjorta, ett par ballerinaskor till Wilma och en tunika och strumpbyxor till Leah blev det där...ingenting till mig..  *suck*

Men jag fick iaf tag på två nya fönsterlampor till tv-rummet idag, fast det var ju på rusta och därinne fick jag jaga Wilma för då hade hon tröttnat på att gå i affärer. ;-)

På vägen hem satt jag nog helt i andra tankar för jag vaknade till utanför Torbjörntorp och konstaterade att den vägen skulle jag ju inte alls åkt..hade visst missat att svänga mot Tidaholm i Borgunda ;-)
Men en liten omväg senare så hamnade vi faktiskt hemma hos mamma precis som det var tänkt.
Wilma blev kvar där (vääldigt oväntat) så jag fick bara med mig Leah hem, och hon är alldeles febrig och krasslig så hon får vara hemma från dagis imorn..

Hepp nu orkar jag inte skriva mer ;-)
Hare gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0