long time no see

Hejsan hoppsan, det var visst ett par månader sen sist jag uppdaterade ;-)

Har ni saknat mig?

Kan ju absolut inte berätta om allt som hänt, för här är det ju fullt upp hela tiden.
Wilma har kommit i trotsålder *underbart*.....eller inte..  :-/

Känns mest som om att jag är arg hela tiden just nu..
Hon gör allting som hon inte får +lite till. Och när jag säger till henne så tittar hon på mig och bara skrattar...
Då blir jag så att jag kokar till slut, kanske inte de första 5 gångerna men iaf de nästkommande 10 gångerna.. *suck*
Ja ja, det går väl säkert över nån gång, förhoppningsvis. ;-)


Har hittat en rolig grupp på facebook förresten, kanske inte rolig för er, men för mig var den det iaf.
Det är en grupp för de som var med i gamla "nasco yankes" i falköping. Och det var mellan år 74-84, bara för skojs skull så kikade jag igenom bilderna och hittade mina morbröder på kort. ;-)
Sen så kikade jag igenom mammas fotoalbum eftersom att det visade sig att hon oxå var med i det gänget på den tiden ;-)
Hittade den här bilden:


Mamma nån gång typ 75-77
Det roliga är att hon ser ungefär likadan ut idag ;-)

Kommentarer
Postat av: Martina

Hon ser ju likadan ut idag :D min fina faster!

2010-05-14 @ 21:42:34
URL: http://hallonmuffin.blogg.se/
Postat av: Josefin

klart vi har saknat dig! Uppdatera mera!

2010-05-26 @ 15:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0