oj, redan tisdag kväll

..vad hände?
Tyckte ju att det var söndag nyss ;-)
Då var jag förresten ute o gick ånarundan i Tidaholm med Wilma, Leah, Sandra & Rock.
Tog lite drygt en timme att gå runt, kan ju haft med att göra att Wilma inte riktigt gick famåt hela tiden.
Helt plötsligt så vände fröken och gick tillbaka en bit eller oxå så stannade hon för att leta rätt på en fin sten eller  bara för att slänga en pinne i vattnet ;-)
Tur att vi hade med oss vagnen.

Vi avslutade promenaden med ett glassköp i haga kiosken som visst hade nytt utseende i form av baracker (dom har rivit den och ska bygga nytt).
Tror att det var lite för länge sen jag var i Tidaholm för det hade jag helt missat.

Igår så hade jag en lugn förmiddag med lite syltkokande (igen) Wilma var på dagis till kl14 så det var bara jag och Leah hemma *mysigt*
Däremot så var eftermiddagen lite värre, Wilma har kommit in i en riktig trotsperiod så ibland e hon hemsk att ha med att göra..
Hon bara tittar på mig o hånler om jag säger till henne när hon gör något som hon inte får.. man blir bara LITE frustrerad då.
Och ännu mer eftersom att det är oftast när jag ammar Leah som hon är som värst, antagligen för att hon har kommit på att jag inte kan resa på mig och ta tag i henne då.
Hon är smart min lilla fröken ;-)
Så när Mårten kom hem så fick han ta med henne upp till svärmor så att jag kunde lugna ner mig ett par timmar.

Idag har jag & Leah varit och fikat på öppna förskolan i Sandhems församlingshem.
Wilma brukar vara med när vi åker dit, men den här veckan så har vi bytt onsdag mot tisdag eftersom att dagis hade planerat en utflykt med barnen idag.
Så Wilma hade med sig lite fika i sin ryggsäck imorse när jag lämnade henne :-)
Jag var nästan lite avundsjuk, vill oxå gå på utflykt med fikapaus i skogen. :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0