Lördagen..

..var himla trevlig :-)

Tillbringade halva dagen ute i solen hemma hos mamma. 
Och blev bjuden på en himla god middag innan jag och Leah skulle åka iväg på fest, Wilma fick vara kvar o ha myskväll med mormor (eller "porpor" som Wilma säger).

Efter middagen så blev det bråttom, jag var ju såklart sen som vanligt men kom faktiskt bara en halvtimme för sent hem till Ricke & Linn. :-D
Tror nog att jag var den som kom dit sist, men men jag kom ju dit iaf.
Jag & Leah, som enligt vissa hade sin framtida pojkvän där på festen- Teddy. ;-)
Fast ingen av dom verkade särskilt intresserade av varandra.

Sen så åkte vi vidare ut till Ö Gerum allihopa där festen fortsatte med öl, mat, tv/musik-quiz, tjõt och glada miner.
Jättetrevligt!
Tack Jennie & Ricke :-)

Vid halv elva så fortsatte jag & Leah våran turné med ett gästspel ut till sägnernas på Samuel & Mats fest, där var det oxå en himla massa glada o fulla folk.


Det var en rolig lördagkväll, har nog träffat fler folk än vad jag har gjort på en hel månad känns det som. :-)
Så skönt att bara komma iväg o tjõta skit o bara vara utan att behöva jaga en liten 2-åring samtidigt.

Men nu ska jag strax åka o hämta min lilla sötnos igen.
Får se om jag lyckas få med mig Mårten oxå så kanske vi kan åka o fika lite i Tidaholm med omnejd, nån som vill ha besök? :-D



Kommentarer
Postat av: Lollo

nej men hejsan o välkommentill bloggen värld. sköj att se dig här nu har ja ju ännu fler att läsa!

2009-09-20 @ 11:44:22
URL: http://louiseosbeck.blogg.se/
Postat av: Martina

Hehe ja men du vet väl vad de säger Anna.. Fint folk kommer alltid sist ;) kram Martina

2009-09-20 @ 11:45:34
URL: http://hallonmuffin.blogg.se/
Postat av: Jossan

fika hos oss då!

2009-09-20 @ 13:09:20
URL: http://josselinen.blogg.se/
Postat av: sussie

ååh roligt med en blogg, kan man hänga med lite mer i ert liv såhär på avstånd :)

2009-09-21 @ 19:25:25
URL: http://sussieoskarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0