fredag..



Har haft en riktigt slö dag idag, det enda aktiva jag har gjort idag var vid 12 tiden när jag gick ut o gick med Wilma & Leah.
Vi gick ner till fotbollsplanen så att Wilma kunde springa sig trött ;-)
Sen var det inga som helst problem att få henne att sova middag.

Annars så har vi bara varit inne, kanske inte det bästa med en väldigt aktiv 2-åring.
Och med facit i hand så hade det klart varit bättre o vara ute hela dagen..
Hon började nämligen morgonen med att hälla ut en halv flaska Yes diskmedel över hela diskbänken och spisen, det var inte det smidigaste jag har varit med om att torka upp....

Sen så höll det på att inte bli någon myskväll alls eftersom att fröken testade mitt tålamod hela eftermiddagen. ;-)

Men vi tände i kakelugnen och lassade upp ett gäng majskrokar till Wilma och lite jordnötsringar till mig och satte oss i soffan.
21.30 så somnade lilla fröken :-D


Så då gick jag som vanligt och satte mig vid datorn (fb såklart) klickar in mig på en gammal väns sida och läser något riktigt ledsamt...
Henne ,som jag senast igår gratulerade till den glada nyheten, fick jag idag beklaga den hemska händelsen...
Hon hade idag förlorat sitt väntade barn..tänker på henne..
Har inte pratat med henne på väldigt länge, är nog ett par år sen sist tror jag, men jag lider med henne ändå..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0