En ny dag :-)



Sådär ja nu var en ny dag igång igen då, har precis kommit hem igen efter att ha lämnat Wilma på dagis.
Idag hade hon så bråttom in o leka så att jag varken hann med att ta av henne jackan eller säga hej då. ;-)
Men det är klart bättre det än att hon blir ledsen när jag går.

Så nu har jag ca 4½ timme att bara ägna mig åt mig själv & Leah.
Funderar på om jag bara ska ha en slappadag idag och kanske titta på en film..börjar nämligen kännas som om det är en förkylning på g.
Halsen är lite irriterad och huvudet är tungt..

Fast först lite nätshopping på hm.com måste ju hitta nåt o ha på mig på Leahs dop nästa helg.. ;-)

Ha en bra dag allihopa!

Kommentarer
Postat av: Jossan

duger inte mysbyxor menar du?!

2009-09-17 @ 17:47:39
URL: http://josselinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0