veckan som varit

Oj, redan torsdag kväll, denna veckan är ju nästan redan slut. Vad fort det gick..

och vad har vi då hunnit med??
hmm, i måndags gjorde jag nog absolut ingenting de 5 timmarna som Wilma var på dagis. Skyller på att jag var för trött efter söndagen.
Lagade middag iaf, men det gick väl sådär kan man säga.
Jag är helt plötsligt en gryta och en visp fattigare *ler*
Min plast visp ser numera ut såhär:



Prövade även gåstolen på Leah, kom på att hon blir 4 månader på lördag, och Wilma fick gåstolen när hon var 4 månader.
Men lilla fröken Leah var helt enkelt för liten för den än, hon nådde knappt ner till golvet.



I tisdag så var vi på hus bus i församlingshemmet på förmiddagen, Wilma var så nöjd. Hon satt mest o målade med målarfärg och pensel, och hade sen en hel utställning med teckningar när vi skulle gå hem ;-)
Eftermiddagen tillbringade hon hos sin farmor och jag var hemma och försökte städa lite..sådär kul men..

Igår var vi hos mamma hela eftermiddagen, så skönt att bara kunna sitta ner på en stol o ha nån annan som ser efter Wilma lite ;-)
Att få middagen serverad är inte heller fel :-D

Idag har jag & Leah varit i stan på bvc för vägning och mätning.
Hon vägde 6040g och var 61,2cm lång, när Wilma var 4 månader så vägde hon 6080g och var 64,5cm lång.
Det skulle ju kunna vara förklaringen till varför Leah inte kan sitta i gåstolen än ;-)

Har precis varit inne o bokat biljetter tills på lördag, jag & Mårten ska gå på bio (det är det tänkt iaf)
Vi ska se "Flickan som lekte med elden", jag fick två biobiljetter från jobbet förra året och dom går ut på lördag så det passar ju bra att gå då ;-)

Hepp nu är det nog dags för sängen.
God natt på er allihop!

En bild på min kissekatt Lufsen :-)


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Plast + hög värme = Inte bra : )

2009-10-01 @ 21:30:33
URL: http://www.fredrikstankar.se
Postat av: sussie

filmen är jättebra, se den ;)

du får be wilma måla en teckning till mig, jag vill gärna ha en här som jag ska sätta upp på min dörr, där sätter jag alla fina saker och ord jag vill se på morgonen:)

2009-10-01 @ 21:49:49
URL: http://sussieoskarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0