tisdag..

..är det idag för den som har missat det :-)

Och idag har jag varit riktigt duktig!
I förmiddags så var jag o barnen på hus bus i församlingshemmet efter det så åkte vi hem för att äta lite, och så hade jag tänkt att Wilma skulle sova middag men det gick sådär..

Sen så gick vi ut i trädgården för att ta hand om det däringa lasset med ved som vi hämtade igår kväll.
vet ni förresten vad vi träffade på då (igår kväll alltså) jo 4st älgar!!
tog ett kort med mobilen men det blev sådär bra..


fast tillbaka till vedlasset, trodde att det skulle bli jättesvårt att ha med Wilma samtidigt men det funkade alldeles utmärkt, hon hade sin lilla skottkärra och jag hade min.
Hann med att få in ungefär hälften av veden innan vi behövde gå in o laga middag.
Men det var klart mer än vad jag hade gissat på. Så imorn borde jag hinna med att få in resten.



  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0