oops

Råkade visst gå in på H&M sida förut och beställde kläder för 1200kr! :-)
Blev ett par toppar och nån kjol samt lite nnat smått o gott.




 
Det är lite farligt med internetshopping kan bli riktigt beroendeframkallande. Var ute på tradera lite igår och budade till mig ett par vinterstövlar till Wilma, himla bra fick dom för 239kr med frakt och nya så går dom på runt 500-600kr.
Sen fick jag tvinga mig själv att inte titta mer annars hade jag nog fortsatt en bra stund till med att bjuda på olika saker. ;-)

Nu så kommer nog sanrt sambon hem från jobbet, han har börjat att jobba skift nu from denna veckan.. Lite tråkigt, speciellt för Wilma för hon träffar honom knappt alls..
hon går ju på dagis 3 dagar i veckan 9-14 och Mårten börjar jobba kl 14..och före kl 9 brukar ju inte han vara vaken. Men igår så var han faktiskt duktig o gick upp och tittade på tv med henne en stund på morgonen, idag så rusade hon in i sovrummet och väckte honom för att säga hej då innan vi skulle åka till öppna förskolan.
Men men, nästa vecka blir ju bättre, då slutar han ju kl14 istället ;-)

hepp hepp, sändags för min del.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0