omläggningar

Nu har jag varit igång o tittat på våra telefonabonnemang och konstaterat att dom kostar en väldans massa pengar ;-)
Så nu har jag flyttat hemtelefonen till 3 istället för telia och hoppas att det är lika bra som det låter på reklamen.
Och sen så har jag flyttat mitt mobilnummer från telenor till halebop, för då kan jag & Mårten ringa gratis till varandra.
Och inte nog med det så "fick" jag en ny mobil från 3 och en från halebop. Så igår hämtade jag ut min nya hemtelefon en Sony ericson T707, en råsa ;-)
Jag gillar ju egentligen inte råsa så mycket men tog man en råsa mobil så skänkte tre 50kr till bröstcancerfonden. Och det är ju väldigt bra :-)

Nu ska jag nog gå o vila en stund, Wilma är hos sin farmor & farfar och Leah sover redan.

Hej så länge!!


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Mycke rosa för nån som inte gillar rosa så mycke : )

2009-10-11 @ 15:28:25
URL: http://www.fredrikstankar.se
Postat av: Jossan

Jösses! Det var en väldans massa mobiler =) Du et väl om att rosa grejor ger man till sina vänner som äääälskar rosa =)

2009-10-11 @ 16:00:59
URL: http://josselinen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sån mobil har jag, den e väldigt vacker!:)

//Jennie

2009-10-11 @ 18:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0