oj då..

...missat att uppdatera på hela veckan, förlåt Josse ;-)

Inte för att jag har haft så fullt upp egentligen, men det har bara inte blivit av.

Idag är det fredag och den har jag tänkt att spendera lite av hemma hos mamma, var ett tag sen vi var där nu. (säkert en hel vecka sen)

Fast jag träffade henne faktiskt igår, jag & barnen var i falköping på kvällen och fikade med henne, mina mostrar, min syster, kusin och min mosters man.
Centrum hade öppet till 21 igår kväll så då brukar mamma & miina mostrar fika ihop. Då passade vi på att följa med. :-)
Var himla trevligt, jag hittade en ny affär som jag inte sett förut ;-)
En pysselbutik med massor av kul grejor från tex Panduro. Så jag inhandlade lite flörtkulor, filtbitar, små lurviga färgglada bollar och lite annat smått o gott. Ska försöka mig på lite julpyssel med Wilma nån dag framöver.

I onsdags så var vi iväg på barngympa med Wilma, Mårten & Leah följde oxå med :-)
Det började kl17 i Kyllemohallen här i byn och höll på fram till kl 18. Wilma var överlycklig, de bygger nämligen en hinder bana i halva hallen, med lite plintar att klättra på, mattor att hoppa och springa på. Sen finns det rockringar och bollar att leka med oxå.
Efter det så fikade vi lite hemma hos svärmor & svärfar. Behöver jag säga att det inte direkt var svårt att få Wilma i säng när vi kom hem sen. ;-)

Hepp, nu ska jag väl försöka packa ihop oss o komma iväg. För sen blir det städning här hemma, tjejgänget kommer hit på söndag, vi blir antagligen runt 15pers här hemma. Undrar hur vi ska få plats...?



Kommentarer
Postat av: lollo

söndagen ser vi fram emot=)

2009-10-31 @ 20:15:37
URL: http://louiseosbeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0