Måndag

idag har varit en rätt så bra dag trots att Wilma har varit lite sjuk o gnällig.

Har iof inte gjort nåt vettigt här hemma som jag borde ha gjort istället för att bara sitta o glo på den här jäkla burken ;-)
Men jag har diskat lite o lagat mat så att min söta dotter o min sambo fick lite o äta och han fick även en matlåda att ta med till jobbet imorn.
Jag e allt en riktigt husmor ibland ;-)

Trots det så är min att-göra-lista fortfarande väldigt lång..och nu ikväll så blev den längre.
Vi var iväg o hämtade ett lass ved som jag måste börja plocka in i garaget imorn..*suck* mindre kul..

Andra saker som står på listan är:

* storstädning här hemma -kan vara en bra idé eftersom att vi ska ha gäster på fredag
* baka bullar -finns bara en påse kvar i frysen ;-)
* rensa klart grusgången --ångest! har hållt på med den hela sommaren..
* åka till pappa o hämta ett köksbord -men det går inte förräns jag har fått tag på en släpkärra..
* måla klart Wilmas möbler i lekstugan
* Sy klart gardinerna till lekstugan
* Sortera in alla kort i fotoalbum
* städa/röja i garaget

Hepp nu blir det tv-soffan en stund.

God kväll allihopa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0