måndag igen

Och helgen gick lika fort som vanligt.

Oj, jag såg nu att jag har visst inte uppdaterat här sen i torsdags..
Jag hade himla lugn o skön födelsedag, Wilma var på dagis på förmiddagen och när jag hade hämtat henne så bakade vi en tårta. Hon hjälpte iof mest till med att smaka på grädden.



På eftermiddagen så kom mamma och min syster Emma med blommor och paket. Dom stannade till kl 20 så då fick jag hjälp med att natta Wilma. Mårten jobbade ju sena skiftet så han kom ju inte hen förräns vid halv tolv..

     

det busades hej vilt här hemma i vardagsrummet :-)

I fredags på förmiddagen så var jag & barnen och fikade hemma hos Marie & barnen. Wilma blev jätteglad när jag sa att vi skulle åka o leka med Charlie. :-)
Fredagskvällen tillbringades i Hornborga hemma hos min moster för att fira min yngsta kusin som fyllde 15.

I lördags var jag och Leah på FEST! :-D
Wilma var hos sin farmor & farfar och skulle få sova över, hon kunde nog inte vara nöjdare när jag lämnade henne där.
Jag & Leah åkte till falköping och hem till Josse & david, där var även Samuel & Karolina, Karolinas bror Johan och Josefins bror Björn och hans tjej Ann-Sofie.
Vi fick korv med bröd och resten av sällskapet läskade mig med att dricka både Mintu, Baileys och Dooleys.. Jag vill med ha!!
Får väl vänta ett par månader till, känns som om att Juldagen är ett bra mål, då är ju Leah 6½ månad så då borde jag ju ha hunnit sluta amma.

Söndag=slödag
Vi gick inte upp förrän vi halv tio, så länge har jag nog inte fått sova på minst ett halvår ;-)
Sen så tog vi det allmänt lugnt, var bara jag & Leah hemma. Mårten var på fest i Tidaholm på lördagskvällen och sov kvar där.
vid tretiden kändes det som en bra ide att hämta hem Wilma. Men när vi kom ut till bilen så hade jag fått punktering på ett av bakdäcken. Så det blev till att fixa det först, men det tog en stund och jag hann bli j-kligt irriterad för jag fick inte igång Mårtens kompressor..till slut så hade jag fått i lite luft i däcket så att vi kunde åka hem till svärmor & svärfar iaf.. Det är ju tur att det inte är så långt dit ;-)

Oj, nu har Leah vaknat igen, låter som om hon tycker att det ät matdags.
hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Jossan

punktering, är inte det rätt orutinerat?? =)

2009-10-26 @ 17:35:08
URL: http://josselinen.blogg.se/
Postat av: Anna

jo, det kan man tycka. ;-) har haft pypunka i en vecka ungefär.. Men Mårten har ju inte riktigt "haft tid" att ordna det ;-)

2009-10-26 @ 21:30:30
URL: http://silverstare.blogg.se/
Postat av: Anna

pyspunka

2009-10-26 @ 21:30:54
URL: http://silverstare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0