jahapp..

..så var tisdagen snart slut då..
Haft en himla trevlig helg med goda vänner här i fredags, heldag hos mamma i lördags och en slödag hemma i soffan i söndags ;-)

Var och tittade till min pärla i lördags oxå. Min lilla Pontiac som står på vinterförvaring just nu. Vi skulle flytta om den lite eftersom att den stod lite i vägen när som skulle ha in lite husvagnar på samma ställe.
Har funderat på o sätta ut den till försäljning men nu när jag fick se den igen efter ett par månader så blev jag lite osäker...
Den är ju så fin ;-)


Igår var vi o fikade med Sussie, Fredda, Bella, Inger o svärmor. Var himla trevligt och gott! Sussie & bella hade bakat en mumsig äpplekaka.

Idag har jag gjort minsta möjliga, var på hus bus meed barnen på förmiddagen, sen så åkte vi vidare hem till mamma.
Fick lunch, pannkakor, när vi kom dit. Sen så sov jag o Leah middag medans mamma & Wilma var ute o gick med Lilleman (mammas hund)
Sen gjorde mamma middag, medans jag försökte lära mig min nya mobil som kom på posten idag ;-)
Efter middagen fikade vi på bulle & glass *mums*
Så skönt att slippa laga mat eller diska på en hel dag ;-)

Väl hemma igen så gick nattningen väldigt bra så kvart i åtta sov dom båda två.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen kanske läsa lite i min bok innan jag somnar.

God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0