helg

så, då jag har hamnat här vid datorn igen är själv hemma som vanligt. Fast idag är jag mer själv än jag brukar för Wilma sover hos sin mormor. Mårten är i garaget, så det är bara jag och Leah hemma.

Idag har jag varit hemma hos mamma ungefär hela dagen, var inte tänkt så men det blev så ändå. Skulle bara åka dit för att gå ut o gå en sväng och fika lite.
Men det blev promenad, fika, middag och fika igen. Och under tiden så bestämde Wilma & mormor att hon skulle sova där. Och eftersom att det inte var planerat så hade jag ju ingen välling, pyjamas eller blöjor med mig för att det skulle funka.
Så jag fick helt enkelt åka in till stan (närmare dit än hem) o handla en nappflaska, blöjor och lite provisorisk välling.
Sen vinkade Wilma så glatt hej då när jag & Leah åkte hem. ;-)



Här har fröken hittat en jättestor vattenpöl att hoppa i :-)

Har precis mumsat på lite omelettrulle med köttfärsfyllning som blev över från min & Wilmas myskväll igår.

Vi tittade på tecknad film och åt popcorn, Wilma hade majskrokar oxå ;-)
Var himla mysigt, men vid åtta så somnade fröken så då var det fritt fram för mig att byta film :-)

Nu ska jag gå o duscha och hoppa i säng.
God natt på er allihopa! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0