fullt upp

Idag har det varit fullt upp hela dagen.
Skrev ju att jag skulle städa igår men det gick sådär eftersom att vi inte kom hem från mamma förrän vid sex. Lite kört att börja städa då..


Så idag har jag hängt upp mina nyinköpta hissgardiner i tv-rummet, städat badrummet, flyttat runt lite fönsterlampor, slagit in julklappar och förberett maten för imorgon.
Det blir omelettrulle med tacoröra i. *mums*
Så det enda jag behöver göra imorn är att gratinera rullarna i ugnen och göra en sallad till.
Samt att plocka fram alla katalogerna inför Tupperware-demon.


Har varit riktigt smidigt idag, kan ju bero på att det bara har varit jag & Leah hemma. Wilma har varit hos sin farmor & farfar sen lunch idag, och sen blev det bestämt att hon skulle sova över där.
Så nu sitter jag här hemma själv, riktigt gött faktiskt, Leah har somnat för natten och Mårten är i Jönköping.
Han har varit o tittat på hockey!!?
Kändes som en riktigt konstig mening att skriva om honom ;-) Men det är faktiskt sant.
Ska bli kul att höra vad han har att säga om det när han kommer hem ;-)

Kommentarer
Postat av: Jossan

han ringde David vid tio över nio och sa att han sett lönnblads bil putsad å grejad i Jönköping.

Han var full utanför Style sa han ....då bröt jag ihop. Mårten utanför STYLE i Jönköping? Hur f*n går det ihop?! =)

2009-11-01 @ 09:48:56
URL: http://josselinen.blogg.se/
Postat av: Marie G

Halloj! Nu har jag och Clara kikat på din blogg. Var sååååå nyfiken på dina nya gardiner. Dom är jättefina, och passade perfekt till det "blå" rummet :)

2009-11-06 @ 15:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0