bakingsoda

..har jag använt ganska mycket av idag.
För jag har bakat äpplerutor!
Hade självklart hjälp av Wilma oxå. Hon skötte provsmakningen av smeten och äpplebitarna.
Såhär fina blev dom

Tänkte att det kanske kunde vara bra att hemma ifall det kikar förbi nån här imorn ;-)

Har försökt att få till lite bra bilder på Leah i dopklänningen idag, men det funkade sådär, gick bättre utan klänningen.

Min lilla tjockis

Annars har det varit en väldigt lugn dag, Wilma var ju på dagis så jag o Leah var själva hemma. Så jag hamnade självklart vid datorn en stund som vanligt, beställde julklappar till Wilma & Leah över nätet. Himla smidigt och skönt att ha det avklarat redan.
Nu ska jag bara ha disciplin nog att inte ge dom det före jul, det är den svåra biten :-)

Nu ska jag skynda mig in i duschen innan Mårten kommer hem och ockuperar den.
God natt på er!!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Vad blev de för julklappar då???

2009-10-21 @ 23:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0