äntligen..

..så sover barnen..
Kan tyckas gnälligt av mig att skriva så men den här eftermiddagen har varit en aning jobbig..
Wilma har haft feber sen i fredags kväll, o då blir man ju som alla vet lite extra kinkig, och Leah har skrikigt o spytt om vart annat ända sen vi kom hem från mamma vi 16 tiden..
Så jag kan säga att det är väldigt skönt att dom har somnat. ;-)

Helgen har annars varit väldigt bra, hade en härlig fredagseftermiddag här hemma med Wilma, Leah och Marie, Clara, Charlie & Colin.
Vi var ute i solen i trädgården och barnen lekte i lekstugan och sandlådan, sen så gick vi in och fikade på en nybakt äpplepaj med massor av vaniljsås *mums*

Kl 18.45 så slocknade Wilma i sin säng 10 min innan så sa hon att hon ville ha välling och gick in o la sig alldeles frivilligt, när flaskan var slut så somnade hon. Snacka om att vara trött :-)

Igår så var jag & Mårten på bio i Skövde, vi tittade på "flickan som lekte med elden". Den var bra, men jag har lite svårt för thrillers så jag hade behövt en kudde att gömma mig bakom och en fjärrkontroll för att kunna spola ;-)
Men jag hade ju inget av det så jag satt o gömde mig i Mårtens arm, funkade det med.
Sen så fick vi stressa hem till mamma där Wilma & Leah var eftersom att Leah behövde få lite mat. ( Lite jobbigt att jag fortfarande ammar)
Sen så åkte jag & Leah hem, Mårten fortsatte till en 30 årsfest i fkp.
Men det var ändå skönt att få komma iväg själva ett par timmar iaf.

Nu så ska jag nog gå in i duschen o sen kanske läsa lite i min nya bok "Blå Dahlia" av Nora Roberts.

Ha en trevlig kväll allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0