aktiv dag

Idag har jag haft en riktigt aktiv dag.
Vandrade iväg med Wilma till dagis kl 9 sena som vanligt, hon ska vara på dagis kl 9..  ;-)
kl 9.20 så började jag att stapla in veden som jag inte hann med igår och kl 10.05 så var jag färdig! :-)
Leah var duktig och sov i vagnen hela tiden.

Sen vid halv tolv så gjorde jag iordning en bröddeg och hann precis bli klar innan jag var tvungen att hämta Wilma på dagis kl14.
Tog bilen dit, 1 kvarter bort, annars hade jag aldrig hunnit i tid.

När fröken var hämtad så åkte vi hem igen och kopplade på kärran, som veden hade stått på, och körde upp den till svärmor & svärfar. Jag klarade till och med av att backa in den rakt o fint mellan en hög med däck och svärfars volvo-valp. Sååå nöjd med mig själv :-)

Efter det så drog vi vidare till fkp för att handla. Var på Willys först och sen så åkte vi till jobbet för att handla lite smått o gott. Carina jobbade så vi blev ståendes o pratade med henne en stund.

Kom hem igen strax efter kl 16..
Då var energin som bortblåst, blev ugnspannkaka till middag..smidigast så.

Båda barnen har sovit sen strax efter sju. *skönt*
Mårten är o grejar med Oldsmobilen, den ska regbesiktigas imorn bitti, så han lär jag väl inte se på ett antal timmar nu.

Men nu e jag såå trött..undrar hur jag ska orka hålla mig vaken för att se på Grey´s.. Men det får jag ju bara inte missa så det är väl bara att bita ihop.

Ha en skön kväll alla ni som orkar läsa mina meningslösa skriverier :-)




Kommentarer
Postat av: Cilla

Hej hopp! Läser din sida varje dag, riktigt kul faktiskt! Vad duktig du är som bakar o står i, Mårten har det bra,haha!!

Ha det gott. Kram Cilla

2009-10-07 @ 21:52:08
URL: http://www.123minsida.se/welsh-cob
Postat av: sussie

Fin bild hörru :)

Jag vill gärna ha teckningen, är hemma nu torsd kväll till måndag eftermiddag, så jag hör av mig så kommer vi och hälsar på en sväng :)

2009-10-07 @ 22:19:48
URL: http://sussieoskarsson.blogg.se/
Postat av: Anna

Cilla: vad roligt att du vill läsa :-)

Ja, han har det allt lite för bra ibland tror jag hihi

Hoppas ni mår bra allihopa! Kram



Sussie: tackar tackar, klart ni får komma förbi! vore jätteroligt. Och Wilma blir nog oxå himla glad :-)

2009-10-07 @ 22:57:35
URL: http://silverstare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0