utvecklingssamtal...

...har jag varit på idag, på Wilmas dagis.
Det var himla trevligt, var med Wilmas två favoritfröknar, fika fick jag med ;-)
Och inget negativt hade dom att säga om lilla fröken heller.
Dom sa bla att dom upplever henne som; bestämd, hjälpsam, självsäker och framåt.
Dom sa även att hon kan bli väldigt arg när hon inte riktigt får som hon vill, då slänger hon sig bakåt på golvet o skriker lite. Hihi, har jag aldrig märkt ;-)

Det gjorde hon ju bara senast idag när vi skulle gå hem från bvc, det ville nämligen inte lilla fröken, så då slängde hon sig på rygg och smällde huvudet i det hårda golvet.. Det blev ju inte direkt bättre efter det..
Slutade med att jag fick ta Wilma på ena armen och Leah på den andra och vandra ut till bilen..

Men när vi sen kom hem, efter att ha handlat lite i stan oxå, så var det bra igen. Och speciellt när jag berättade för henne att hon skulle få gå hem till Inger o leka med henne en stund. ;-)
Inger var snäll o ställde upp som barnvakt eftersom att jag skulle på u-samtal och Mårten är ju inte hemma för han jobbar sena skiftet denna veckan..

Nu ska jag gå o göra mig lite kvällsmat, sen blir det nog sängen. Känner mig lite seg idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0