trött...



Idag är jag såå j-kla trött.. Skulle haft sovmorgon idag tänkte jag, eftersom att Wilma sov hos sin mormor inatt och Mårten skulle börja jobba kl 6.
Då borde ju jag o Leah fått sova så länge som möjligt.
Men nej då, kl nånting innan 6 så tappade Mårten ett vattenglass i golvet, svor ljudligt och förklarade sen för mig att han skulle börja jobba lite senare för att han inte hade sovit så bra inatt.
Visst fine, det förstår jag.
Men inte att han pratar i normal samtalston istället för att viska, för vad händer då?
Jo, Leah vaknar och tror att det är dags att gå upp!!! :-(
Fick väl henne till att somna om efter typ en halvtimme, men strax efter halv åtta så var hon ju vaken igen och ännu piggare....
Så nu är jag trött o irriterad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0