oj oj

nu var det visst väldigt länge sen som jag uppdaterade här.
Och det är inte för att jag har glömt bort att göra det, utan mest för att det har varit så fullt upp hela veckan.
Och sen så ville jag få in lite bilder på mina senaste projekt, tex Wilmas lekdynor som jag lyckats sy klart.
Och mina nya julgardiner ville jag ju självklart visa upp oxå ;-)

 



Ikväll är det den lugnaste kvällen på hela veckan, Wilma somnade kl 19 och Leah somnade vid 19.30 :-)
Så nu hamnade jag här med en kopp te och ett par äggmackor *mums*

Ser fram emot morgondagen för då ska jag och barnen åka till min moster Lena för att göra julgranskarameller!!
Det har varit en tradition sen jag var liten och vi har alltid varit hemma hos Lena, ska bli så mysigt :-)

På tisdag är det dags för hus bus igen och då ska vi julpyssla med tallkottar. Jag, Wilma & Leah var i skogen i torsdags och samlade ihop ett ordentligt gäng med kottar. Så snart ska här pysslas! ;-)

Sen på torsdag så är det dags för mig att få komma iväg på en utflykt utan barn!!
Jag, Josefin, Emma och Karolina ska åka till Ullared så Wilma & Leah ska vara hos sin mormor.
Så nu ligger Leah i hårdträning på att äta riktig mat ;-)
Det går riktigt bra, så nu ammar jag knappt ingenting på dagarna men fortfarande på kvällarna och nätterna.
För hon verkade sådär imponerad av vällingflaskan som hon fick smaka på både igår och idag ;-)
Men men snart så går det nog.

Förresten så upptäckte jag idag att Leah är på väg att få sin första tand, den sticker igenom tandköttet så pass att man precis kan se den.
Nu börjar jag tycka att det går lite för fort...hon e ju redan 6 månader nu på torsdag..




Kommentarer
Postat av: Josefin

Vilka sötnosar! =)

2009-11-29 @ 12:22:15
URL: http://josselinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0