lång dag

idag har det varit en lång dag, Wilma väckte mig strax efter kl 6 imorses..
Sen så var ju hon på dagis mellan 9 och 14, så då var jag energisk nog till att stå ute på balkongen i regnet och satte upp granris och ljusslingor på balkonräcket.
Blev jättefint :-)

Sen när Wilma kom hem så lagade vi middag och bara tog det lugnt.
Strax efter kl 17 så kom Mårten moster Inger för att hämta Wilma, hon skulle vara barnvakt eftersom att jag skulle ha en tupperware-demo ikväll.
Den var på Wilmas dagis och det var himla trevligt. det var alla fröknarna plus ett par andra gäster.
Fick sålt för riktigt mycket, mer än vad jag hade trott innan, så det var kul :-)

Och en halvtimme efter att vi kommit hem så somnade Wilma, Leah sov redan innan vi hade hunnit köra av gatan där dagis ligger ;-)

Nu ska nog jag oxå gå o sova, är helt slut...

Natti natti!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0