aj aj aj...

vad jag har ont i min stackars lilla fot..
Tampade på ett häftstift förut idag och det åkte rätt in i hälen o fastnade...gjorde jätteont att dra loss det och det blödde massor en stund...
Wilma tyckte väldigt synd om mig, och jag med ;-)
Är ett par timmars sen jag gjorde det nu men det är ömt i hela hälen fortfarande..

Funderar på om jag ska sätta mig o slåss med symaskinen en stund till, gick sådär förut för den bara krånglade..
Den sydde bra en liten stund men sen så bara allting fastnade.. *morr*
Mårten påstår att det inte är symaskinen det är fel på, men jag tror att han har helt fel. ;-)

Kommentarer
Postat av: Josefin

jag är helt på din sida, maskinens fel är det. Alltid! David drog upp mitt bråk m nya maskinen när vi käkade hos hans päron igår. Svårt att dementera det då liksom...så jag sa kort, "men nu är vi faktiskt sams" sen skrattade alla, fattar inte varför...

Stackars liten, hälen är en vital del, prova att häfta i något du inte har så stor användning av nästa gång.....som....äh!

2009-11-09 @ 15:25:09
URL: http://josselinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0