idag

har jag knappt varit utanför ytterdörren för det har varit så himla kallt här idag.
Imorse var det -22 grader när jag tittade på termometern... *brrr*

Fast det  har varit en riktigt trevlig dag ändå, för vi har haft en massa fikabesök här hemma.
Först så kom Per, Marie och barnen och dom hade med sig en massa mumsiga wienerbröd att fika på.
Så vi fikade och pratade medans barnen rusade runt och lekte. Wilma var överlycklig över att få leka med Clara & Charlie. 

När dom hade åkt hem så plockade Mårten fram sin bilbana så satt han & Wilma o lekte med den en stund samtidigt som jag försökte städa av lite här hemma och roa Leah på samma gång, det gick väl sådär med alltihop ;-)

Sen så kom a David & josefin hit och hade med sig julklappar till barnen, och en till mig med! ;-)
Wilma fick ett grytset i metall till sin leksaksspis och Leah fick en råsa-randig body och ett par råsa byxor.
Och jag fick 6 st jättefina armband med olika sorters stjärnberlocker på. Är så nöjd.
Hoppas bara att Josefin blev lika nöjd över sin lilla julklapp som jag köpte till henne ;-)

Wilma var toktrött efter den här dagen så kl 19.20 så var det tyst här hemma, då hade både hon och Leah somnat.
Så nu sitter jag här själv för Mårten åkte till garaget för ca 1 timme sen.

Funderar på att montera ihop pepparkakshuset som jag bakade delarna till häromkvällen....

Kommentarer
Postat av: Josefin

jag blev supernöjd! TACK!

2009-12-20 @ 09:56:03
URL: http://josselinen.blogg.se/
Postat av: Marie G

Far och dotter gjorde klart pepparkakshuset här idag, och det är jättegulligt ch luktar sååå gott!

Vad tyckte Wilma om bilbanan då?

Tur at vi körde upp pappsen ;)

2009-12-20 @ 21:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0