hysteriskt

har det varit hela eftermiddagen och kvällen...
jag var på väg att säga upp mig i ett ögonblick förut....
Förmiddagen var jättebra vi var ju o julpysslade på öppna förskolan. Sen så var Wilma o Mårten iväg själva en stund innan han åkte till jobbet.
När han hade åkt så åt vi lite mat, Wilma målade lite efter det.
Sen så försökte jag ta lite fina 6 månaders kort på Leah samt lite syskonkort på mina små godingar.

Men efter det så brakade helvetet lös!!
Jag försökte göra middag medans både Wilma & Leah gallskrek om vartannat...
Wilma skrek för att hon inte fick som hon ville och för att hon antagligen var trött.
Leah skrek bara för att Wilma skrek...
Detta höll på från ca kl16 tills det att vi åkte till stan ca kl 17.50
Skulle nämliigen ha en Tupperware demo hemma hos min moster nu ikväll och eftersom att Mårten jobbar kväll denna veckan så skulle Wilma få följa med.

Jag skulle vara hos henne kl 18, men kom väl dit vid 18.40
Demon skulle börja 18.30 men då hade bara ca hälften kommit av alla som var bjudna..
Blev ingen bra demo alls, mest för att LEah skrek mestadels och Wilma o Liam busade runt.
Så ljudnivån var väldigt hög. Kändes mest som ett enda kaos...
Kom hem hit för ca en timme sen och nu känns det som om att det är dags för sängen....

God natt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0