hej o hå!

har hänt en del sen jag uppdaterade sist.
Kanske inget ni tycker är intressant men ni får väl helt enkelt sluta läsa nu då ;-)

Ullaredsresan var helt klart lyckad.
Var så skönt att få åka iväg själv (alltså utan barn) med tjejerna. Var många glada skratt under resans färd. :-D

Jag skulle ju egentligen inte handla så mycket, ekonomin tillåter inte riktigt det, men det gick ju sådär..
2600kr är rätt mycket när man inte har dom pengarna egentligen ;-) Men Mårten bidrog så glatt så, NOT!
Förstår inte riktigt familjen i Ullared-serien som handlade för över 54000kr! Känns ju helt sjukt.

Idag har vi varit på öppna förskolan, där blev det ett besök i kyrkan för att titta på julkrubban efter det så var det fikadags med lussekatter och pepparkakor. Sedan så dansade vi kring granen och alla barnen fick varsitt paket, med en bok i.
Sedan så avslutades förmiddagen så som det alltid är när vi är där, mammorna pysslar och barnen leker ;-)

I fredags så var vi (jag, Mårten & barnen) och hälsade på hos Samuel & Karolina i nya huset. Jag var så nyfiken på att få se hur det såg ut inuti, Mårten har ju varit där förut fast för en himla massa år sen.
Och jag blev riktigt avundsjuk, var ett jättefint hus, stort och luftigt. JAG VILL MED HA HUS!!!!!!
Kan inte nån bara vara snäll o ge mig ett.. ;-)
Ska bli kul att ha dom så nära, så kan Wilma O Linnea leka och jag o Karro umgås.
Och så är det bestämt att vi ska vara där på nyår. Det blir lagom avstånd hem, bara sisådär en 500m ;-)

 Mitt tallris med våra fina jultomtar i



Kommentarer
Postat av: Josefin

vi ska sova hos svärmor och svärfar bestämde jag. Så vi har också gång(kryp) avstånd hem :)

2009-12-08 @ 16:20:44
URL: http://josselinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0