En härlig vinterdag!

Det har det varit idag, solen sken och det var rimfrost på alla träd en himlans massa snö och även en himla massa minusgrader ;-)
Och vi tillbringade förmiddagen i pulkabacken, det var jag, Wilma, Leah, Sandra, Susanna, Erika, Fredda, Jennie, Louise och Jessica.
Det var jätteroligt men kylan bet ordentligt i kinderna så jag & Wilma värmde oss med varm nyponsoppa när vi kom hem.


Imorn är det nyårsafton och den kommer att spenderas hemma hos Samuel & Karolina. Så imorn förmiddag ska jag göra klart efterrätten för det har vi fått i uppdrag att ha med oss.
Jag skulle ha gjort den idag egentligen men det kom ju lite viktigare saker emellan, som tex pulkaåkning ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0