Semesterplaner :-)

Nu är det bestämt och bokat!!

Vi ska åka på en liten minisemester hela familjen. :-D
Veckan efter midsommar så ska vi åka till Katthult sen vidare till Bullerbyn och där ska vi sova en natt.
Dagen efter blir det Vimmerby och Astrid Lindgrens Värld och en natt på hotell och ALV dagen efter igen. Sen så håller jag på o kollar vad man kan hitta på mer i Vimmerby som är roligt för barnen.
Även om det fortfarande är många veckor kvar så gör jag mentala listor på vad vi ska ha med och hur vi kan lägga upp dagarna ;-)
Wilma är eld o lågor över att få åka o "träffa" Pippi och Emil.  
Jag är nog ännu mer taggad för jag har aldrig varit på ALV.

 

Kommentarer
Postat av: Lollo

härligt! Klockren bild på lilltjejen med. :)

2012-05-12 @ 22:30:35
URL: http://louiseosbeck.blogg.se/
Postat av: jenny

2012-05-12 @ 22:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0