trött..

har haft en lång och produktiv dag.
I förmiddags så var vi på öppna förskolan, det var inte så många barn där men trevligt ändå.

Sen så åkte vi till stan och storhandlade, det var en utmaning att göra med båda barnen, till sist så fick jag välja bort vissa saker som jag skulle ha köpt eftersom att det var fullt i kundvagnen ;-)
Leahs bilstol tar ju lite plats samt att det inte gå att packa så högt när Wilma sitter i stolen på kundvagnen..
Så det får väl bli en vända till affären snart igen fast då förhoppningsvis utan barn..

Väl hemma så var det dags att packa in allting snabbt eftersom att barnen var hungriga. Lite fika till mig sen dags att ta tag i allt annat här hemma...

Så nu är jag trött..
Tänkte jag skulle ha skrivit om festen i lördags men så ville jag ha med en bild därifrån så jag plockade fram kameran för att lägga öve lite bilder  till datorn.
Det visade sig att det var ett tag sen jag gjorde det, senast var visst innan jul. Så det blev visst lite merarbete ;-)

Men här kommer det ett par iaf.
Förresten så hade jag jättekul och blev visst en aning onykter :-D



Kommentarer
Postat av: lollo

riktigt lyckad kväll det där!!

2010-02-19 @ 21:09:00
URL: http://louiseosbeck.blogg.se/
Postat av: Josefin

Ni ser ut att ha haft en riktigt kul kväll!

2010-02-23 @ 16:10:22
Postat av: Kottiz

Du ska vara mer än lite onykter, du ska vara brötfull! :) Mer bilder på din blogg tack!!!! Kram!

2010-05-06 @ 16:41:38
URL: http://kottiz.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag är gärna brötfull, men det är ju mest Mårten som åker iväg o beter sig ;-)

Du får väl ringa nästa gång ni ska ut ;-)

2010-05-14 @ 20:10:35
URL: http://silverstare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0