piroger!

har bakat en himlans massa piroger idag. :-)
Jag fick hem en jättebra grej från tupperware i onsdags en "mini pie-maker"
Så nu har jag gjort piroger med ost & skinkfyllning och ett gäng med köttfärsfyllning.  *mums*

Sen för en stund sen när jag trodde att min inspiration i köket hade sinat så kom jag på att man kan använda smördeg och fylla dom med hackat äpple, kanel och smör.
Så nu är det såna piroger i ugnen ;-)
vaniljsåsen är färdig och filmen är laddad i dvd:n.
Så nu ska jag & Leah ha myseftermiddag för vi är själva hemma ;-)
Wilma är hos sin farmor & farfar och Mårten är o leker med nån bil eller jeep nånstans i snön :-)




Har ni väntat på en uppdatering ett tag nu kanske?
Hoppas att den dög ;-)

Kommentarer
Postat av: Josefin

är fortfarande inte helt nöjd. Det där visste jag ju redan :-)

2010-02-06 @ 21:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0