grejar & ordnar

är precis vad jag pysslar med just nu.

Ska iväg på fest med tjejerna ikväll, ska bli så himla kul. Och Mårten är ju inte hemma, han är på svenska rallyt, så svärmor och hennes syster ska vara barnvakt här hemma, därav grejandet & ordnandet ;-)

Tänkte att det iaf kunde se lite ordningssamt ut här hemma då. Sen så ska jag även baka iordning lite gott som dom kan mumsa på ikväll. Tänkte mig lite piroger och äpplekaka. :-)

Sen så kommer vi till det svåraste innan kvällen= hitta något att ha på sig...  Har ju inte riktigt samma figur längre som jag hade innan jag fick Leah.. Så typ hälften av innehållet i garderoben passar sådär.. :-/

Men men får väl se vad jag kan hitta.

Nu ska jag diska!

hej svejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0